Projekti eesmärgid
Alina Brokk pöördus meie poole sooviga luua persoonibränd, mis esindaks teda kui dermatoloogia valdkonna tippspetsialisti. Lõime vastavalt sellele persoonibrändi visuaalse identiteedi ning käivitasime TikToki ja Instragrami kanalid.
Eesmärgiks on tõsta autoriteetsust ja tuntust laiema publiku seas ning levitada nahaprobleemide ja nende võimaliku raviga seotud sõnumeid.
Igakuiselt aitame hallata sotsiaalmeedia kanaleid, kuhu toodame sihtgrupile suunatud videosisu. Tuginedes sisustrateegiale mõtleme sisu ideed, loome tekstid, monteerime videod, postitame, suhtleme jälgijaskonnaga ning analüüsime tulemused.
Teostatud tööd:
- Brändistrateegia
- Brändi kontseptsioon
- Brändi identiteet
- Logo kujundus
- Sotsiaalmeedia strateegia
- Sotsiaalmeedia kujundused
- TikTok’i ja Instagrami kanalite loomine ja korrastamine
- Igakuine sotsiaalmeedia kontode haldamine
- Videote ideed, tootmine ja monteerimine